Ofte stilte spørsmål
Jeg finner ikke varen jeg leter etter, men dere har merkevaren. Kan dere skaffe produktet jeg leter etter?
Vi har et utvalg av våre produkter tilgjengelig på nettsiden. Hvis du ikke finner varen, vennligst kontakt oss på post@ellora.no eller på vårt kontaktskjema og forespør. Hvis vi har merkevaren, vil vi ha tilgang til aktuell vare og kan undersøke leveringstid hos vår leverandør.
Selger dere til bedrifter?
Ja, vi leverer til både privatkunder og bedrifter. Kontakt oss på post@ellora.no
Hvor lang leveringstid har dere?
Er varen på lager, etterstreber vi å sende varen innen 1-3 dager. Ved bestillingsvarer kan det ta ytterligere flere dager. Hvis varen ikke er på lager, er leveringstid avhengig av våre leverandører og hvor fort dem leverer til vårt lager. Kontakt oss om aktuelle varer.
Jeg leter etter en spesifikk vare/merkevare mm, men "ingen" har den. Kan dere hjelpe?
Ja, kontakt oss på post@ellora.no eller vårt kontaktskjema og vi vil hjelpe deg så godt vi kan.
Varen min er ikke ankommet. Hjelp?
Dessverre hender det at varer forsvinner i logistikken til våre leverandører. Dette er sjeldent, men kan skje. Hvis varen din ikke er kommet, kontakt oss på post@ellora.no eller med vårt kontaktskjema her på siden. Skriv ordrenummer og eventuelt sporingsnummer i tittelfeltet.
Jeg skal bytte en vare, hvordan går jeg frem?
Da legger du bare inn en ny bestilling i nettbutikken på varene du ønsker å bytte til. Det du sender tilbake får du pengene igjen for, og det du bestiller på nytt og skal beholde betales som normalt. Send oss en melding på vårt kontaktskjema med ordrenummer.
Jeg skal returnere en vare, hva gjør jeg?
Kontakt oss først for å starte retur prosessen, deretter laster du ned returskjema
Varen sendes til
Ellora.no
Storgaten 4 D
3126 Tønsberg
NB: Merk pakken med "retur #ordrenummer". Eksempel "Retur #12345"
Når får jeg pengene mine tilbake for returnerte varer?
Normalt tar turen i posten 1-3 uker. Så snart pakken er ankommet og behandlet på vår returavdeling vil du få en e-post fra oss. Deretter blir saken sendt til Vipps eller Klarna, som kontakter deg innen 5-10 virkedager etter at returen er behandlet. De kontakter deg for å be om kontonummer du ønsker pengene tilbakebetalt til.
Koster det noe å sende varer i retur?
Vi har per idag ikke avtale for retur, så kjøper må dekke returbelløp selv.
Jeg har mistet originalemballasje og/eller varen er brukt. Kan jeg returnere?
Varer som er tatt i bruk eller hvor originalemballasje mangler, vil vi ikke kunne ta retur på.
Jeg skal reklamere på et produkt, hva nå?
Send oss en mail med bilder av skadene/feil/avvik samt ordrenummeret det gjelder til post@ellora.no så skal vi hjelpe deg.
Varen jeg har kjøpt er nedsatt i pris nå, kan jeg få samme pris?
Rabattkoder og tilbudspriser gjelder kun på bestillingene som er gjort i selve kampanjeperioden. Vi har dessverre ikke mulighet til å refundere rabatter på kjøp som er gjort før/etter kampanjeperioden.
Kan jeg kansellere eller gjøre endringer på ordren min?
Vi ønsker å gjøre det vi kan for å få plukket, pakket og sendt alle pakker superraskt. Hvis du har fått melding om at varen er sendt er det dessverre ikke mulig å kansellere eller gjøre endringer på ordren i etterkant. Se retur, om varen skal returneres.
Jeg har ikke fått pengene tilbake etter at returen var ferdig behandlet?
Ettersom det er Vipps eller Klarna du har betalt inn penger til, og det er de som skal tilbakebetale pengene til deg, så må du kontakte Vipps eller Klarna direkte. På grunn av personvern har vi ikke innsyn i når/hvor pengene er utbetalt, purringer eller lignende.
Hvor fyller jeg inn rabattkode?
Du legger inn rabattkode i handlekurven, før du kommer til kassen. Der finner du et rabattkodefelt som det står "legg til rabattkode", der skriver du inn koden du har og trykker på "aktiver". Da vil koden aktiveres på ditt kjøp. Dette må gjøres før du trykker deg videre inn til kassen for å fullføre kjøpet ditt.
Har dere noen rabattkoder jeg kan få?
De sendes ut på mail, så vi anbefaler å melde deg på vårt nyhetsbrev for å alltid få de beste tilbudene og rabatten først. Aktuelle rabattkoder annonseres også ofte på sosiale medier, som Facebook og Instagram.
Har orderen min gått gjennom?
Ordrebekreftelse sendes på epost til deg så snart ordren har gått gjennom. Om du har registrert feil epostadresse eller ikke mottar epost kan du kontakte oss på post@ellora.no eller ved kontaktskjemaet på siden.
Kjøpet gikk ikke gjennom, men det har blitt gjort en reservasjon likevel?
Ved teknisk feil kan det skje en reservering på din bankkonto selv om ordren ikke har gått gjennom. Beløpet er da ikke trukket, bare reservert, og det frigis igjen i løpet av få dager.